Yleistä
Verkkokaupan ja myymälän tuotteita myy Resta-Mesta Oy (Y-tunnus: 1014440-3)
Myymme tuotteita yritysasiakkaille Suomeen.
Sopimuksissa noudatetaan Suomen kauppalakia, ellei näissä myyntiehdoissa ole toisin määrätty.
Verkkokaupan hinnat ovat euromääräisiä nettohintoja euroina alv 0 %.
Hinnat eivät sisällä rahtia, asennusta eivätkä asiakkaan tiloissa tapahtuvaa käytönopastusta.
Laskuille lisätään laskutuslisä 10€+ alv 25,5%.
Kaikki tuotelähetykset vakuutetaan kuljetusvahinkoja varten.
Huomioithan ennen tavaran vastaanottamista tarkistaa lähetyksen kunnon silmämääräisesti mahdollisia kuljetusvahinkoja ajatellen.
Mikäli huomaatte toimituksessa jotain poikkeavaa tämä tulee merkata rahtikirjaan ennen tavaran vastaanottamista.
Resta-Mesta Oy pidättää oikeuden tuotteiden, tuotetietojen ja hintojen muutoksiin ja se voi yksipuolisesti muuttaa myyntiehtoja tiedottamalla niistä verkkokaupassa. Tilaushetkellä noudatetaan kulloinkin voimassa olevia hintoja ja myyntiehtoja. Lain määräämät muutokset astuvat voimaan säädösten voimaantulohetkellä ilman erillistä ilmoitusta.
Maksutavat
Maksuvälineinä käy yleisimmät pankki- ja luottokortit, sekä verkkolaskutus.
Myyntiehtojen voimaanastuminen
Tilatessaan tuotteita Resta-Mesta Oy:ltä asiakas hyväksyy seuraavat ehdot.
Tietoturva
Asiakkaan antamat tiedot tallentuvat asiakasrekisteriin. Tietoja käytetään asiakassuhteen hoitoon ja ylläpitämiseen.
Resta-Mesta Oy ei luovuta tietoja kolmansille osapuolille.
Rekisteriseloste on nähtävillä tästä linkistä. Käytämme evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamisen vuoksi.
Virhevastuu
Mikäli tuotteessa on virhe tulee siitä ilmoittaa välittömästi Resta-Mesta Oy:lle.
Resta-Mesta Oy virhevastuu rajoittuu asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.
Resta-Mesta Oy ei ole vastuussa tuotteiden tai palvelujen virheestä tai käytöstä aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kuluista tai tulonmenetyksistä.
Takuu
Uusien tuotteiden takuuaika on yksi (1) vuosi.
Takuuhuolletuilla laitteilla on 3kk varaosatakuu, ellei toisin ole sovittu.
Varaosatakuu sisältää laitteen vaatiman varaosan. Varaosatakuuseen ei kuulu työtunnit, matkakulut ym. kulut.
Takuu ei sisällä normaalissa käytössä kuluvia osia kuten liikuteltavat muoviosat, tiivisteet, paistoanturit, merkkivalot/polttimot tai muut nappulat eikä väärinkäytöstä johtuvia rikkoontumisia.
Laitteen rikkoutuessa Resta-Mesta Oy ei korvaa mahdollisia tuotteiden tai elintarvikkeiden kuluja.
Takuuhuolletuille laitteille voidaan myöntää toimintatakuu, jolloin myyjä lupaa asiakkaalle,
että tuote toimii oikein lähtiessään myyjän tiloista ja antaa asiakkaalle 2 vrk toimituksesta aikaa todeta tuote toimivaksi ja hyväksyä lähetys.
Mikäli asiakas ei 2 vrk kuluessa palaa asiaan, katsotaan laite hyväksytyksi ja toimintatakuu raukeaa.
Mikäli laite rikkoutuu tämän ajan sisällä myyjä lupaa joko korjata-, vaihtaa- tai palauttaa laitteen. Päätös tehdään laitekohtaisesti.
Mikäli asiakas ei hyväksy toimivaa laitetta, toimimme palautusehtojemme mukaisesti. Katso lisää kohdasta ”Palautukset”.
Takuukorjausta vaativan ostajan on tarvittaessa todistettava takuun voimassaolo tositteella, jonka hän saa tilauksen tehtyään.
Korjauspyynnöt on esitettävä viivytyksettä takuuaikana suoraan Resta-Mesta Oy:lle.
Takuukorjausta vaativa laite (30kg tai alle) on asiakkaan kuljetettava omakustanteisesti Resta-Mestan huoltoon korjattavaksi (Sienitie 50, Helsinki 00760) ja – pois, kun laite on huollettu.
Kiinteästi asennetut laitteet tai hankalasti liikuteltavat (31kg->) Resta-Mesta huoltaa asiakkaan tiloissa arkipäivisin klo 9.00-16.00 välisenä aikana.
Asiakkaan pyynnöstä tehdyt takuukorjaustyöt muina aikoina ja viikonloppuisin tehdään asiakkaan kustannuksella.
Palautukset
Tavaroiden palautus hyväksytään edellyttäen, että lähetys ei ole ollut tilauksen mukainen tai tavara on ollut viallinen.
Palautuksesta on aina etukäteen sovittava Resta-Mesta Oy:n kanssa.
Muussa tapauksessa tuotteiden palautuksesta hyvitetään enintään 80 %. Kuljetusmaksut jäävät tällöin asiakkaan vastattavaksi.
Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkauksissaan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote,
tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@resta-mesta.fi.