Toimitus- ja takuuehdot

Toimitus- ja takuuehdot

Verkkokaupan ja myymälän tuotteita myy Resta-Mesta Oy  (Y-tunnus: 1014440-3)

Myymme tuotteita yritysasiakkaille Suomeen.

Sopimuksissa noudatetaan Suomen kauppalakia, ellei näissä myyntiehdoissa ole tosin määrätty.

 

Yleistä

Verkkokaupan hinnat ovat euromääräisiä nettohintoja euroina alv 0 %.

Hinnat eivät sisällä rahtia, asennusta eivätkä asiakkaan tiloissa tapahtuvaa käytönopastusta.

Kaikki tuotelähetykset vakuutetaan kuljetusvahinkoja varten.

Resta-Mesta Oy pidättää oikeuden tuotteiden, tuotetietojen ja hintojen muutoksiin ja se voi yksipuolisesti muuttaa myyntiehtoja tiedottamalla niistä verkkokaupassa. Tilaushetkellä noudatetaan kulloinkin voimassa olevia hintoja ja myyntiehtoja. Lain määräämät muutokset astuvat voimaan säädösten voimaantulohetkellä ilman erillistä ilmoitusta.

 

Näin ostat Resta-Mesta Oy verkkokaupasta

Tuotteet tilataan verkkokaupan sivulla siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa.  Tilatessasi verkkokaupasta edellytämme, että olet lukenut ja hyväksynyt toimitusehtomme.

Mikäli tarvitset apua tuotteiden valinnassa tai haluat lisätietoja, niin puhelinmyyntimme palvelee sinua erittäin mielellään. Voit ottaa yhteyttä arkisin numeroon  (09) 701 6455.

 

Toimitusaika

Verkkokaupassa on kerrottu kunkin tuotteen arvioitu toimitusaika. Varastotuotteet pyritään toimittamaan mahdollisimman pian, kuitenkin 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

 

Toimitukset

Verkkokaupan kautta ostettujen ja ennen toimitusta maksettujen tuotteiden osalta noudatetaan Suomessa seuraavia kuljetusveloituksia.

 

Maksutavat

Käytämme Paytrailia maksujen välittäjänä.

Maksuvälineinä käy yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

 

Myyntiehtojen voimaanastuminen

Tilatessaan tuotteita verkkokaupasta asiakas hyväksyy seuraavat ehdot.

 

Tietoturva

Asiakkaan antamat tiedot tallentuvat asiakasrekisteriin. Tietoja käytetään asiakassuhteen hoitoon ja ylläpitämiseen. Resta-Mesta Oy ei luovuta tietoja kolmansille osapuolille.

Rekisteriseloste on nähtävillä tästä linkistä. Käytämme evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamisen vuoksi.

 

Virhevastuu

Mikäli tuotteessa on virhe tulee siitä ilmoittaa välittömästi Resta-Mesta Oy:lle.

Resta-Mesta Oy virhevastuu rajoittuu asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.

Resta-Mesta Oy ei ole vastuussa tuotteiden tai palvelujen virheestä tai käytöstä aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kuluista tai tulonmenetyksistä.

 

Takuu

Uusien tuotteiden takuuaika on yksi (1) vuosi. Takuuhuollettujen laitteiden takuuaika on 3kk, ellei toisin ole sovittu.

Takuu ei sisällä normaalissa käytössä kuluvia osia kuten liikuteltavat muoviosat, tiivisteet, paistoanturit, merkkivalot/polttimot tai muut nappulat eikä väärinkäytöstä johtuvia rikkontumisia.

Laitteen rikkoutuessa Resta-Mesta Oy ei korvaa mahdollisia tuotteiden tai elintarvikkeiden kuluja.

Takuukorjausta vaativan ostajan on tarvittaessa todistettava takuun voimassaolo tositteella, jonka hän saa tilauksen tehtyään. Korjauspyynnöt on esitettävä viivytyksettä takuuaikana suoraan Resta-Mesta Oy:lle.

Takuukorjausta vaativa laite (30kg tai alle) on asiakkaan kuljetettava omakustanteisesti Resta-Mestan huoltoon korjattavaksi (Sienitie 50, Helsinki 00760) ja – pois, kun laite on huollettu.

Kiinteästi asennetut laitteet tai hankalasti liikuteltavat (31kg->) Resta-Mesta huoltaa asiakkaan tiloissa arkipäivisin klo 9.00-16.00 välisenä aikana.

Asiakkaan pyynnöstä tehdyt takuukorjaustyöt muina aikoina ja viikonloppuisin tehdään asiakkaan kustannuksella.

 

Palautukset

Tavaroiden palautus hyväksytään edellyttäen, että lähetys ei ole ollut tilauksen mukainen tai tavara on ollut viallinen. Palautuksesta on aina etukäteen sovittava Resta-Mesta Oy:n kanssa.

Muussa tapauksessa tuotteiden palautuksesta hyvitetään enintään 80 %.  Toimitusmaksu jää tällöin asiakkaan maksettavaksi. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkauksissaan.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@resta-mesta.fi.

 

 

Outlet-varauspyyntö

  • Sivun tuote lisätään viestiin automaattisesti.

  • Lisätietoja varauspyynnöstä tai oletko etsimässä jotakin mitä ei juuri nyt löytynyt varastostamme?
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lisätietopyyntö

  • Sivun tuote lisätään viestiin automaattisesti.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.